INHOUDSOPGAVE
E-mails van Luwio niet ontvangen? Controleer de geblokkeerde lijst
Outlook
Ontvang je geen e-mails van Luwio? Controleer of het e-mailadres correct is ingevoerd en of de berichten niet per ongeluk als spam zijn gemarkeerd. Het is mogelijk dat e-mails van Luwio per ongeluk op een geblokkeerde lijst terecht zijn gekomen. Volg de onderstaande stappen om e-mails van Luwio uit de geblokkeerde lijst in Outlook te halen.
- Open Outlook en klik op de drie puntjes (zoals weergegeven in de afbeeldingen hieronder).

- Kies vervolgens 'Junk E-mail Options...'.

- In het volgende scherm, ga naar het tabblad 'Blocked Senders'.

- Hier kun je e-mailadressen of domeinen verwijderen die je vertrouwt, of die per ongeluk op deze lijst zijn terechtgekomen.

Voor meer informatie kun je terecht op de officiƫle Microsoft Support-pagina.
Gmail
- Open Gmail en klik op het tandwieltje voor 'Instellingen.'

- Navigeer vervolgens naar 'Filters en Blocked Addresses'.

- Hier kan u een lijst vinden met domeinen/e-mailadressen die geblokkeerd worden. Vervolgens kan u deze naar wens wijzigen.

Hotmail (Outlook in browserversie*)
- Open Hotmail in de browserversie en klik op het tandwieltje voor 'Instellingen.'

- Ga in de opties op zoek naar het tabje 'Junk Email'.

- Verwijder het Luwio-mailadres uit de "Blocked Senders and Domains" lijst.

Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
