Mail niet ontvangen? Controleer uw junk-folder & instellingen

Gemaakt door Team .NET, Gewijzigd op Do, 31 Jul om 9:29 AM op Taco Orens

INHOUDSOPGAVE


E-mails van Luwio niet ontvangen? Controleer de geblokkeerde lijst

Outlook

Ontvang je geen e-mails van Luwio? Controleer of het e-mailadres correct is ingevoerd en of de berichten niet per ongeluk als spam zijn gemarkeerd. Het is mogelijk dat e-mails van Luwio per ongeluk op een geblokkeerde lijst terecht zijn gekomen. Volg de onderstaande stappen om e-mails van Luwio uit de geblokkeerde lijst in Outlook te halen. 


  • Open Outlook en klik op de drie puntjes (zoals weergegeven in de afbeeldingen hieronder).


  • Kies vervolgens 'Junk E-mail Options...'.



  • In het volgende scherm, ga naar het tabblad 'Blocked Senders'.



  • Hier kun je e-mailadressen of domeinen verwijderen die je vertrouwt, of die per ongeluk op deze lijst zijn terechtgekomen.



Voor meer informatie kun je terecht op de officiƫle Microsoft Support-pagina.


Gmail

  • Open Gmail en klik op het tandwieltje voor 'Instellingen.'



  • Navigeer vervolgens naar 'Filters en Blocked Addresses'.



  • Hier kan u een lijst vinden met domeinen/e-mailadressen die geblokkeerd worden. Vervolgens kan u deze naar wens wijzigen. 




Hotmail (Outlook in browserversie*)


  • Open Hotmail in de browserversie en klik op het tandwieltje voor 'Instellingen.'


  • Ga in de opties op zoek naar het tabje 'Junk Email'. 



  • Verwijder het Luwio-mailadres uit de "Blocked Senders and Domains" lijst






Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren