Dossiers zorgen voor overzicht en maken het mogelijk om notities en informatie bij te houden over een klant en diens aanvraag. Er kan slechts één aanvraag aan een dossier gekoppeld worden, maar meerdere dossiers per klant zijn mogelijk.
INHOUDSOPGAVE
Functies van een dossier
Details
In dit onderdeel wordt de algemene informatie van het dossier samengevat:
- Referentie: De code gekoppeld aan de bijhorende aanvraag.
- Klant: Basisinformatie over de klant.
- Datums: Aanmaak- en afsluitdatum van het dossier.
- Type: Het doel waarvoor het dossier werd aangemaakt.
- Beheerder: De medewerker die het dossier beheert en heeft opgestart.
Historiek
Hier worden notities en communicatie bijgehouden. Er zijn verschillende types:
- Opmerking
- Telefoon
- Lokale antenne
- Toeleider
Bij elk item kan een mededeling worden toegevoegd voor extra toelichting.
Taken
Binnen een dossier kunnen taken worden toegevoegd en opgevolgd.
- + Taak
- Benoem de taak
- Voltooid? Dan afvinken onder de 3 puntjes
- Details: extra uitleg
- Historiek: opmerkingen toevoegen
Aanvraag
In dit onderdeel staat de aanvraag die aan het dossier is gekoppeld. Door op het aanvraagnummer te klikken, wordt de medewerker automatisch doorgestuurd naar de bijhorende aanvraag.
Nieuw dossier aanmaken
Dossier
- + Dossier
- Dossiertype selecteren
- Informatie
- Ondersteuning
- Interventie
- Vul verdere velden in
- opslaan
Aanvraag linken
Om een aanvraag te koppelen volg volgende stappen:
- Dossier
- Details
- + Aanvraag onder de drie puntjes
- Danvraag selecteren
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren