INHOUDSOPGAVE
- FrontOffice – Voor eindgebruikers
- BackOffice – Voor medewerkers
- Hulp nodig?
- Veel plezier met het gebruik van Luwio!
Wat is Luwio?
Luwio is een gebruiksvriendelijke software om inschrijvingen, reservaties en betalingen vlot te beheren van activiteiten, zaalverhuur, materiaalverhuur, maar ook opvang etc. Organisaties beheren gemakkelijk hun activiteiten en klanten, terwijl deelnemers eenvoudig kunnen inschrijven of reserveren.
Luwio bestaat uit meerdere delen: de front-office voor eindgebruikers, ook wel de webshop genoemd, en de back-office voor medewerkers, ook soms wel admin genoemd. Er bestaat ook een zoekkinderopvang front-office. Dit werkt allemaal naadloos samen voor een vlotte ervaring.
Front-office – voor eindgebruikers
De Front-office, vergelijk het met een webshop, is de webomgeving waar zowel klanten als organisaties interactie hebben met Luwio. Hier kunnen gebruikers eenvoudig hun activiteiten reserveren en betalingen verrichten. De belangrijkste functies zijn:
Vlot en eenvoudig inschrijven voor activiteiten.
De mogelijkheid om een zaal te huren als organisatie en als individuele klant.
Huren van materiaal.
Tickets aankopen
Online betalen via verschillende betaalmethoden.
Inloggen in de front-office is eenvoudig. Gebruikers kunnen zich aanmelden met hun e-mailadres of, voor extra gemak, via Mijn Burgerprofiel, waardoor ze toegang hebben tot hun gegevens en betalingen op één centraal platform.
Back-office – voor medewerkers
De back-office is de beheeromgeving van Luwio, die ontwikkeld is voor personeel die het systeem gebruiken voor een organisatie. Hier staan onder andere alle klantgegevens, inschrijvingen, betalingen en reserveringen in.
Enkele (belangrijke) functies zijn:
Klantenbeheer: Medewerkers kunnen klantinformatie inzien, bewerken en bijwerken. Dit maakt het makkelijker om te communiceren met klanten en hun gegevens up-to-date te houden.
Inschrijvingen en reservaties opvolgen: Medewerkers kunnen eenvoudig alle inschrijvingen en reserveringen van klanten opvolgen, controleren of betalingen zijn verricht en zorgen voor een goede administratie.
Facturatie
Volledig beheer van het platform
De back-office helpt medewerkers efficiënter te werken en minder tijd aan administratie te besteden. Inloggen kan met e-mailadres of Mijn Burgerprofiel, net als in de FrontOffice of door single Sign-on via EntraID/Active Directory/Google Directory.
Hulp nodig?
Bij vragen of problemen zijn er tal van handleidingen die je stap voor stap helpen. Extra hulp nodig?
Neem gerust contact op met de supportdienst, het team staat klaar om je te ondersteunen. Stuur een mailtje naar support@luwio.be of maak een profiel aan op https://support.luwio.be
Veel plezier met het gebruik van Luwio!
Of je nu een klant bent die zich inschrijft voor een activiteit of een medewerker die het beheer van reserveringen en betalingen afhandelt, Luwio zorgt ervoor dat je het proces snel, eenvoudig en probleemloos kunt uitvoeren. We hopen dat je tevreden bent met het gebruiken van de applicatie en dat het je werk of je deelname aan activiteiten gemakkelijker maakt!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren