INHOUDSOPGAVE
Factuur aanmaken
Indien een inschrijver nood heeft aan een factuur kan je deze op volgende wijze aanmaken.
- Ga naar de boeking waar je een factuur voor wil opmaken.

- In de gekozen boeking ga je vervolgens naar het tabblad Facturen.

- Klik op +Factuur om een nieuwe factuur aan te maken.
- Controleer de klantgegevens en klik op Toevoegen.

- Op het detailtabblad van een factuur heb je de volgende opties
- Versturen: De factuur verzenden via e-mail.
- Downloaden: Downloaden van de factuur in .pdf formaat
- Crediteren: Mocht de factuur foutief zijn, kan je deze crediteren.
- betaalstatus aanpassen: Indien de cijfers niet overeenkomen

Nieuwe facturen worden ALTIJD automatisch verzonden. Je dient deze niet afzonderlijk te versturen.Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren